Захопити пошту, телефон, телеграф ... (сторінка техніків)


Наша група техніків отримала завдання дослідити передавання інформації як інформаційний процес. Своє навчальне дослідження ми здійснювали за планом:
• Визначення проблеми
• Формулювання дослідницьких завдань
• Висунення гіпотез
• Визначення методів дослідження
• Проведення дослідження
• Аналіз отриманих даних
• Оформлення висновків та кінцевих результатів


Творче запитання, над яким ми працювали, формулювалося так:

Для чого на початку Жовтневої революції організатори повстання ставили завдання
захопити пошту, телефон, телеграф? 

Нам потрібно було з'ясувати,
  • як поширюється інформація,
  • які наукові засади процесу передавання інформації,
  • які найпопулярніші технічні засоби для цього використовувалися та використовуються у теперішній час.



Було висунуто гіпотезу, що засоби передавання інформації відіграють ключову роль у організації суспільства до певних спільних дій і на сучасному етапі велике значення як спосіб інформування має Інтернет.

Методами дослідження було обрано:

вивчення запропонованої літератури та Інтернет-джерел;
опитування однокласників щодо засобів зв'язку, якими вони користуються;
опитування батьків та інших дорослих щодо засобів зв'язку, якими вони користуються;
експеримент про ефективність поширення інформації за допомогою паперового оголошення, телефонного повідомлення, оголошення в газеті, повідомлення в соціальних мережах.


У ході проведених досліджень ми дізналися історію виникнення засобів зв'язку, порівняли засоби зв'язку за популярністю серед учнів нашого класу та серед дорослих та зробили висновок, що мережа Інтернет як засіб передавання інформації набуває в Україні все більшого поширення, але з певних економічних та соціальних причин поступається за популярністю телебаченню.

Результати наших досліджень викладено в презентації

Немає коментарів:

Дописати коментар